t 白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

從2018狗年流年風水推算樓價升跌

點擊各方位看2018狗年風水:

東南西南西西北 | 東北中宮

 

首頁


        最近公司有位同事,佢話覺得現時樓價好高,問我:「而家D樓價咁高,買樓會唔會好危險?新特首又就快上場,D樓價下年會唔會跌?」

        我就照風水玄學既道理話佢聽:「係風水玄學黎睇,下年2018狗年 ,天干『戊』而地支『戌』,所以叫做『戊戌』歲。照五行睇,戊天干五行屬於土,而戌五行都屬土。不過,戌五行仲要睇內藏既五行,內藏五行叫做旁氣。戌係戊土,而旁氣有『丁』及『辛』,丁五行屬火,辛五行屬金。

        2018風水(戊戌年)土氣甚強,樓宇屬於田宅運,田宅五行屬土,所以照睇,2018風水角度睇樓價會跌,旁氣既『辛』金會洩弱土氣,樓價會有一小段時間回落,但又要把握機會,因為旁氣既『丁火』會生旺『土』氣,所以樓價會升番。

        如果問應該明年買樓抑或今年買樓,照計就今年2017年買樓會好過2018年買樓。如果今年唔買,就不如過左2018年先買,因為戊戌算係『土』既最高峰,所謂滿則溢,過高峰後,自然會回落。」

        同事聽到之後,多謝我比既意見,佢話會考慮過左2018年先買。不過,我都同佢講,睇家居風水或商鋪風水,因為有地、有坐向、有環境,所以可以看得準確。而樓價會受世界各地及特首、群眾既互相影響,所以上風水玄學既分析,用黎參考就可以,唔可以100%盡信。大家都要知道哩個道理。

風水玄學權威白鶴鳴弟子──白如雪 
        本文刊載日期2017年4月18日

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!